Bezorging

  • Wat is de levertijd?

    Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen. Genoemde leverdatum  is geen fatale datum. Wij hanteren een levertermijn van minimaal 2 weken.

  • Mijn adresgegevens heb ik per ongeluk verkeerd ingevoerd, wat nu?

    Let op, uw adres kan alleen aangepast worden wanneer uw bestelling nog niet is verzonden.

    Wanneer u een adreswijziging van uw bestelling wilt doorgeven, dient u dit zo snel mogelijk kenbaar te maken via het supportformulier, zodat wij het adres optijd kunnen aanpassen.

     

  • Waar blijft mijn bestelling?

    Betaalt u online met iDeal, dan wordt uw bestelling, indien voorradig,op de aangegeven leverdatum op het afleveradres aangeboden.

    Kiest u voor betaling via bankoverschrijving, dan dient de betaling minimaal 2 weken voor de leverdatum binnen te zijn. Houdt u er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het door u overgeboekte bedrag daadwerkelijk op onze rekening is bijgeschreven. U zal per e-mail een bevestiging krijgen wanneer het door u overgeboekte bedrag is ontvangen en verwerkt.

    Heeft u vragen over de levertijd van uw bestelling, neemt u dan contact met ons op via het supportformulier.

  • Bestelling/Levering buiten Nederland

    Momenteel worden bestellingen alleen in Nederland geleverd. Wel zijn wij hard aan het werk om verzending van producten naar het buitenland mogelijk te maken.

Terug