Retourneren

  • Hoe wordt de retour procedure in gang gezet?

    Conform artikel 6 van onze algemene voorwaarden kan een artikel  binnen 14 werkdagen geruild of geretourneerd worden. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit.

    Producten en/of verpakkingen die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Zorgt u ervoor dat u de verpakking zo netjes mogelijk opent, zonder scheuren. Voordat u een artikel retour zendt, moet elke retour gemeld worden via het supportformulier, zodat u de juiste procedure doorloopt.

    Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Raadpleeg artikel 8 van onze algemene voorwaarden voor een overzicht met de uitgesloten artikelen en diensten.

    Wij verzoeken u zich aan het volgende stappenplan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

    1. Meldt via het supportformulier dat u een artikel retour wilt sturen.
    2. Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
    3. Per e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
    4. Na ontvangst van uw retour, stuurt Keuzekado u een ontvangstbevestiging per e-mail.
    5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen terug.

    Let op, conform artikel 7 van onze algemene voorwaarden nemen wij alleen de kosten van het retour zenden voor onze rekening in het geval van een defect artikel bij aankomst (DOA), wij hanteren hiervoor het standaard bedrag van € 4,95.

  • Product defect bij aankomst

    Een defect bij aankomst moet z.s.m. doch uiterlijk binnen 14 werkdagen worden gemeld via het supportformulier.

    Wij verzoeken u zich aan het volgende stappenplan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

    1. Meldt via het supportformulier dat u een artikel retour wilt sturen.
    2. Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
    3. Per e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
    4. Na ontvangst van uw retour, stuurt Keuzekado u een ontvangstbevestiging per e-mail.
    5. Zodra wij uw retour hebben ontvangen, ruilen wij het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag, (eventuele) verzendkosten en retourkosten zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen terug. 

  • Herroepingsrecht/ zichttermijn

    Conform artikel 6 van onze algemene voorwaarden kan een artikel  binnen 14 werkdagen geruild of geretourneerd worden. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit.

    Producten en/of verpakkingen die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Zorgt u ervoor dat u de verpakking zo netjes mogelijk opent, zonder scheuren. Voordat u een artikel retour zendt, moet elke retour gemeld worden via het supportformulier, zodat u de juiste procedure doorloopt.

    Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Raadpleeg artikel 8 van onze algemene voorwaarden voor een overzicht met de uitgesloten artikelen en diensten.

    Wij verzoeken u zich aan het volgende stappenplan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

    1. Meldt via het supportformulier dat u een artikel retour wilt sturen.
    2. Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
    3. Per e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
    4. Na ontvangst van uw retour, stuurt Keuzekado u een ontvangstbevestiging per e-mail.
    5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen terug.

    Let op, conform artikel 7 van onze algemene voorwaarden komen in geval van herroeping, ten hoogste de kosten van de terugzending voor de consument zijn rekening.

Terug